דחיקת אזכורים שליליים

איך לבצע דחיקת אזכורים שליליים בתוצאות חיפוש רלוונטיות?

מה קורה כאשר מחפשים על שמך או שם העסק שלך בגוגל? אילו תוצאות חיפוש מתקבלות? האם אתה מרוצה מהתוצאות? האם יש חשש שהן גורמות לך נזק?
קודם כל להירגע, ניתן לבצע דחיקת אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש לעמודי תוצאות בעומק ולהגן על שמכם הטוב ועל המוניטין שלכם באמצעות יישום תוכנית פעולה מחושבת ושיטתית:

  1. יצירה והעלאה של תוכן חיובי בערוצי הלקוח
  2. תזמון תוכן חיובי והפניות אליו במדיה חברתית ובמקומות נוספים
  3. פעילות משלימה בערוצי תוכן מתאימים
  4. תחזוק המוניטין באופן שוטף על מנת לשמור על מצב חיובי לכל אורך הדרך

כמו כן, כתבנו לכם מדריך להסרת אזכורים שליליים ברשת.

הסרת תוצאות חיפוש בגוגל הינה פעולה מתמשכת שנועדה "לשכנע" את גוגל להעדיף תוכן חיובי על פני השלילי – התוצאות החיוביות עולות לעמודים הראשונים ואילו השליליות נדחקות לעמודים אחוריים בהם כמעט ואין להן חשיפה.
הפעילות המשולבת של תוכן חיובי, הפניות במדיה חברתית וקישורים באתרים רלוונטיים מחייבת איכות גבוהה של התוכן, דיוק במסרים החדשים וזיקה בין כל מוקדי הפעילות. עבודה נכונה ומוקפדת מביאה לתוצאות חיוביות תוך מספר שבועות – יותר תוכן חיובי זוכה לחשיפה ופחות תוכן שלילי מוצג לגולשים.

לתשומת לב! לא ניתן להסיר תוכן שלילי מגוגל, אך בהחלט ניתן לבצע דחיקת אזכורים שליליים ולהבטיח מוניטין איכותי שמוצג גבוה לגולשים שונים. הסרת תוכן היא פעולה משפטית שמחייבת קשר עם גוגל ועלולה להימשך אף מספר שנים.

תוכן שלילי אינו בהכרח השמצות או "לכלוכים". לפעמים מדובר במידע שאינו מוצג נכון או נתפס בהקשר שגוי. הדוגמא הבולטת היותר היא הקשרים משפטיים מאתרי מידע בהם השפה המשפטית מעוותת לעתים את התמונה.