מיתוג עסקי באינטרנט

איך להשיג את המיתוג העסקי הטוב ביותר באינטרנט

גם אם מעולם לא פתחתם אתר אינטרנט או עמוד ברשת חברתית עבור העסק שלכם (ואנחנו בספק שזה המצב), אותו עסק כבר נמצא באינטרנט בלי שום קשר לפעילות שלכם. הוא נמצא באינדקסים של עסקים דוגמת "דפי זהב", הוא נמצא באתרי צרכנות שבהם לקוחות מספרים על ההתרשמות שלהם מכם והוא נמצא בדיווחים על העסק שלכם בגופי התקשורת הגדולים והקטנים.
הקלידו את שם העסק שלכם במנוע חיפוש: הוא נמצא שם.


האינטרנט הוא מקור המידע העיקרי כיום; כאשר מישהו ירצה להחליט האם להיעזר בשירותי העסק שלכם, הוא יחפש שם. חלק מהתוצאות יהיו חיוביות, אחרות שליליות. התוצאות השליליות לא יהיו בהכרח תוצאה של ניסיונות להתנכל לעסק שלכם (אם כי גם זה יכול לקרות) – הן יכולות דיווחי חדשות שכבר אינם רלבנטיים או אזכור אגבי של שם העסק בתוך תוכן שלילי שלא קשור אליו. לכן חשוב לנהל את המיתוג העסקי שלכם גם באינטרנט.

המיתוג העסקי שלכם, כפי שהוא משתקף ברשת, תלוי בשאלה עיקרית אחת: האם אתם מובילים או מובלים? האם אתם נותנים לכל מי שכותב עליכם באינטרנט להתפרע כאוות נפשו, או שאתם מחליטים לנווט את האופן שבו העסק שלכם מוצג באינטרנט? ישנן מעט מאוד אפשרויות חוקיות לחסום התבטאויות של גורמים מזיקים באינטרנט, אבל הרשת פתוחה עבורכם כפי שהיא פתוחה עבור כל אחד אחר. מדיניות שוטפת של עדכון תוכן איכותי אודות העסק שלכם מעבירה לידיכם את השליטה על המיתוג העסקי שלכם.

אם אתם מעוניינים לנהל את המיתוג העסקי שלכם, אנחנו נשמח לעזור לכם:

  • סקירה מקיפה של מעמדכם הדיגיטלי – כיצד נראה המיתוג של העסק שלכם ברשת
  • בניית תכנית ארוכת-טווח למדיניות תוכן המתאימה לצרכי העסק שלכם
  • יצירת תכנים איכותיים שיתרמו למיתוג החיובי של העסק שלכם
  • פעילות שוטפת של הפצת התכנים בערוצים השונים.
  • מעקב אחר תוצאות הפעילות וניתוח של תוצאות אלה
shadow