ניהול מוניטין ברשת

מה זה ניהול מוניטין ברשת ולמה זה חשוב

הקלידו במנוע החיפוש גוגל את שמכם או את שם העסק. אם השם אינו נפוץ, סביר כי תראו תוצאות שחלקן, אם לא רובן, מתייחסות אליכם. האם אתם מרוצים ממה שאתם רואים בגוגל? האם זה מה שמייצג אתכם?
הבדיקה הפשוטה הזאת נקראת 'חיפוש ישיר' והיא חשובה במיוחד כי זהו למעשה החיפוש הראשוני שעושה כל מי שאתם מעוניינים ליצור עמו קשרים – לקוח, שותף עסקי, ספק, עובד.


האופן בו גוגל (ומנועי חיפוש אחרים) מציג אתכם לעולם הוא אבן היסוד של ניהול המוניטין האישי, המקצועי והעסקי. לבנים נוספות בחומת המוניטין הן פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות, מרחב הדואר האלקטרוני, וכמובן אתרי חדשות ואתרי מידע.

על חלק מן המרכיבים של המוניטין יש לכם שליטה מירבית, על חלק אחר פחות, אבל את כל זה צריך לנהל, וכמו בכל מערך דינאמי גם ניהול מוניטין ברשת (Online Reputation Management) הוא שילוב של פעולות הגנה והתקפה.

  • ניהול מוניטין ברשת בראייה ארוכת טווח של הזדמנויות וסיכונים.
  • הגנה על מוניטין אישי ו/או עסקי באמצעות תוכן איכותי חיובי ודחיקת תוכן שלילי
  • טיפוח מוניטים דיגיטלי לתמיכה ביעדים עסקיים ושיווקיים

אנו בחברת A-2-Z מספקים פתרון מלא לניהול מוניטין דיגיטלי לאנשים, מותגים וארגונים על בסיס שיטות וכלים דיגיטליים מתקדמים.

ניהול מוניטין אישי
ניהול מוניטין עסקי
דחיקת תוכן שלילי
ניהול נכסים דיגיטליים
ניהול משברים

ניהול מוניטין ברשת
shadow