ניהול מוניטין: הכלי הכי חשוב לעסקים

ניהול מוניטין: הכלי הכי חשוב לעסקים

ניהול מוניטין: הכלי הכי חשוב לעסקים

כשאתם פותחים עסק, בין אם גדול ובין אם קטן- אתם לא פוסחים על מספר פעילויות נדרשות למיתוג העסק. אתם פותחים אתר חברה מרשים, מנהלים את עצמכם ברשתות החברתיות בצורה מושלמת והן עובדים תחת מערכת פרסום אינטרנטית מושקעת וחריפה. אבל, עליכם לזכור: כל אלו לא יעזרו לכם במידה ותחת שם העסק החדש יופיעו אזכורים שליליים בתוצאות החיפוש.

ניהול המוניטין האינטרנטי שלכם כולל מספר שלבים חשובים. בנוסף לתפעול השוטף של אתר מכובד ומרשים והן הרשתות החברתיות, עליכם לזכור שתמיד צריך להיות עם היד על הדופק כשזה נוגע לאזכורים שליליים. עליכם לקחת בחשבון דבר בסיסי: במציאות הדיגיטלית של היום, לפני ביצוע רכישה או עסקאות עם עסקים מסויימים, כולנו עושים חיפוש מקדים במנוע החיפוש Google.

בשל המנהג המקובל הזה, הדבר האחרון שתרצו הוא שבעת חיפוש העסק הספציפי שלכם, הרוכשים או השותפים הפוטנציאליים ייחשפו למידע שלילי אודותיכם, עוד לפני שבכלל יצא להם להסתכל על האתר המרשים שהקמתם או על פעילותכם ברשתות החברתיות.
אל תישארו אדישים: בין אם אתם עסק גדול, או קטן- קל מאד לפגוע במוניטין האינטרנטי שלכם. אתם תוהים וודאי למה? ובכן, זאת מכיוון שאנו נמצאים בעידן בו כל אדם יכול לפרסם כאוות נפשו ברשת ביקורות שליליות כאלו ואחרות, ולכל אחת כזו יש משקל כבד על המוניטין ועל שם המותג שלכם, גם אם מדובר רק באחת.
לכן, אחד הדברים החשובים ביותר הוא ניהול מוניטין ברשת. גם אם העסק שלכם מצליח מאד, מציע את השירותים הטובים ביותר ותופס תאוצה- הוא עומד בפניי סכנה מתמדת. כל חוות דעת שלילית עשויה לפגוע לכם במוניטין ולהזיק להתקדמותו של העסק. על כן, חשוב מאד להיערך כנגד האיום ולא להזניח את ניהול המוניטין האינטרנטי.

אז מה בעצם ניתן לעשות?

צוות a-2-z מומחה בניהול משברים אינטרנטיים- הן בניהול המוניטין עצמו והן בדחיקת אזכורים שליליים. על כן, מומלץ לכל עסק באשר הוא לדאוג לניהול המוניטין האינטרנטי שלו במהרה. כיצד אנו עושים זאת? ובכן, אנו עושים שימוש בתוכן מקורי וחיובי כדי להעצים את שמכם הטוב ופעילותכם החיובית, ומפרסמים אותו דרך אתרים שונים, רשתות חברתיות כך שהאזכורים השליליים נדחקים לפינה ומובטח לכם מוניטין מייצג, הוגן וחיובי.

About the Author