הצלת המוניטין: מחיקת כתבות שליליות

מחיקת כתבות שליליות

הצלת המוניטין: מחיקת כתבות שליליות

בעידן המודרני, קשה להתחמק מתופעה חדשה-ישנה שתוקפת את כולנו – שיימינג וכתבות שליליות. כל בעל עסק בימינו, איש ציבור או אדם מן המניין, עלולים להינזק משובל ארוך שנים של כתבות שליליות ברחבי האינטרנט. הפתרון: טיפול מהיר ומידי.

כיום, מנועי החיפוש והרשתות החברתיות תפסו מקום חשוב בשימוש של הגולש הממוצע, וכולנו נעזרים בהם כדי למצוא מידע אודות אדם מסוים. אנו עושים זאת ממגוון סיבות, ביניהן- בירורים על עובדים חדשים, שותפים פוטנציאליים או בירור על לקוחות עסקיים.

במידה והנכם בעלי עסק, עליכם לקחת בחשבון שקיים סיכוי כי התופעה תכה גם בכם, אף אחד לא חסין מפניה. הרי היום, כל עיתונאי, כותב בלוג או אפילו רק לקוח לא מרוצה בעל גישה לכלי תקשורת מבוססים עשוי לגרום לכם ולעסקיכם נזק ממנו וודאי תרצו להימנע.

אז מה עושים?

חברת a-2-z מתמחה בהתמודדות עם סיטואציות מהסוג הזה. כתבה או ביקורת שלילית היא בעלת משקל כבד ועשויה לפגוע בשמכם הטוב ברשת, ועל כן ביכולתנו להסתיר כתבות שליליות באינטרנט העשויות לפגוע בשמכם ובשם העסק.

איך זה עובד?

באמצעות צוות כותבים מוסמך ומיומן, אנו מפיקים עבורכם ועבור העסק שלכם תוכן מקורי שלמעשה יחליף את התוכן השלילי שפורסם. המטרה העומדת מאחורי פעולה זו, היא ליצור תחלופה בין התכנים, כך שהכתבות החדשות יציגו אתכם ואת העסק אותו אתם מייצגים באור חיובי ומזמין.

ראשית, נתמקד בהפקת תוכן מצוין שיעיד על הפעילות החיובית בה עוסקת החברה שלכם. לדוגמה, ניתן יהיה למקד כתבה שלמה על תרומה חברתית חשובה עליה אתם עומלים באופן קבוע או לחילופין על חשיבות הפעילות שהנכם מייצגים ועושים. הבחירה נעשית בקפידה, תוך התחשבות במסרים אותם אנו רוצים להעביר לציבור הרחב אודות פעילותכם הסדירה
השלב הבא יהיה למקם את הכתבות החיוביות החדשות שיצרנו במקום ולא באמצעות מחיקת כתבות שליליות. כידוע, מחיקת כתבות שליליות אינו אפשרי (רק אם פונים למחלקה המשפטית של גוגל ו-או לבעל האתר שרשם את הכתבה). המטרה היא להבין איך פעולה זו נעשית יש להבין ראשית את מנגנון הפעולה של מנוע החיפוש של גוגל. הכתבות הנבחרות ראשונות מסודרות על פי מספר קריטריונים: כמות קישורים נכנסים, רלוונטיות בתוכן העמוד וכמות אזכורים.

במטרה להפוך את התוכן הייחודי שיצרנו לרלוונטי יותר מאשר התוכן הישן והשלילי- אנו עוסקים במגוון רחב של פעולות קידום שמטרתן לסמן למנוע החיפוש של גוגל כי הכתבות החדשות שייצרנו הן הרלוונטיות עבור הקורא.

במידה ואתם סובלים גם כן מתופעה כזו, צוות המומחים של חברת a-2-z ישמח לסייע לכם במטרה לפתור כל בעיה באמצעות תוכן מקורי, פעולות קידום שונות וידע רחב בנושא.

About the Author