אזכור שלילי – עוזר לניהול מוניטין באינטרנט או שמא פוגע?

ניהול מוניטין באינטרנט

אזכור שלילי – עוזר לניהול מוניטין באינטרנט או שמא פוגע?

המונח 'אזכור שלילי' יכול להשאיר בנו קונוטציה לדבר רע הפוגע בשמו הטוב של האדם באינטרנט וברשתות החברתיות. האמנם, תופתעו לגלות שלפעמים גם אזכור שלילי יכול לעשות חסד ולעזור בניהול מוניטין באינטרנט.

ניהול מוניטין באינטרנט לאדם פרטי או לעסקים הוא תהליך המורכב ממספר שלבים ומטרתו העיקרית היא להשיג שליטה ולתעל לטובת הלקוח את תוצאות החיפוש באינטרנט שנמצאות תחת שמו או תחת העסק שמפעיל.

רוצים לשמור על המוניטין שלכם?

נהלו אותו בחוכמה. התוצאות במנועי החיפוש שמופיעות תחת השם הרשמי של האדם או החברה שמייצג יכולות להשפיע על התדמית ועל הרושם הראשוני שנוצר בלקוחות ושותפים פוטנציאליים.

אז מה אנחנו עושים?

באמצעות מספר פעולות בסיסיות של מחקר על מצב התדמית הנוכחית של הלקוח, גיבוש של תכנית פעולה מיטבית ויעילה, בניית נכסים דיגיטליים איכותיים ומקוריים שידורגו גבוה במנועי החיפוש לפי מילות חיפוש רלוונטיות, מעקב שוטף על בניית המוניטין והגנה על התוצאות שהושגו במטרה לתת להן תוקף לאורך טווח אנו מצליחים להבטיח ללקוחותינו שליטה מלאה בניהול מוניטין באינטרנט ושביעות רצון מהתדמית שתיבנה להם.

איך ניתן להגן על המוניטין מפני משברים ברשת?

בתור חברה המנוסה בניהול מוניטין באינטרנט אנחנו יודעים להתנהל בחוכמה מול משברים ברשת ולנצל אותם לטובת הלקוח. מה זה אומר בעצם? המון פעמים נוצר הרושם שאזכור שלילי ברשת עשוי לפגוע במוניטין הטוב שנוצר לאדם או לחברה אותו הוא מייצג. אבל למרבה הפלא, לעיתים אזכור שלילי יכול אף לעזור בבניית המוניטין באינטרנט.
ניקח לדוגמא את האירוע המדובר ביותר בשבוע האחרון- חתונתה של הדוגמנית בר רפאלי. טרם החתונה עסקה התקשורת והרשת בשלל מסיבות הרווקות של הדוגמנית, שאופיינו כמנקרות עיניים ומוגזמות. לאחר מכן נושא השיחה עבר לבקשה שלעתים נתפשה כהזויה ומגוחכת לסגור את המרחב האווירי מעל אזור החתונה כדי לאפשר את פרטיותם של הזוג, ואז עבר למרדף סביב תמונות מן המאורע שכמובן לא הופצו על ידי הזוג. בתקופה זו נעשה אזכור שלילי רב לדוגמנית, אך למעשה- הוא חיזק את כוחה והוביל להד ציבורי שמתעסק אך ורק בה. אז אולי הרשת געשה, אך היחידה שהרוויחה מהנושא היא בר רפאלי בכבודה ובעצמה (ובן זוגה החדש כמובן). כך, ניתן להבין שאפשר לנצל לטובת האדם או לטובת העסק שלו את האזכורים השליליים במטרה ליצור הד תקשורתי ולהפוכם לנושאי שיחה רלוונטיים.
בנוסף, החברה מציעה שירות של דחיקת אזכורים שליליים וקידום הנכסים הדיגיטליים המקוריים שנכתבו במיוחד עבור לקוחותיה. כך תוכלו לוודא ששמכם נקי וטהור, כשלצדו מופיע תוכן שמשרת את מטרותיכם, אותו בחרנו יחד אתכם בקפידה.

About the Author