ניהול משברים ברשת

מה לעשות כאשר המוניטין שלך תחת התקפה?

כותרת שלילית באתר כלשהו או בעיתון, השמצה של יריב עסקי או לקוח בלתי מרוצה, מידע שגוי שמופץ באינטרנט – כל אלה עלולים להתדרדר במהירות למשבר תדמיתי שמשפיע על המוניטין האישי והעסקי.
לפעמים אפשר למנוע התדרדרות ונזק באמצעות פעולה מהירה עפ"י תוכנית לטיפול במשברים, לפעמים נדרש מאמץ מתמשך תוך כדי אלתור בשטח ומענה להתפתחויות.


בכל מקרה של משבר, קטן כגדול, פשוט או מורכב, הכל יותר קל כאשר מוכנים למשברים, שולטים בנכסים הדיגיטליים וערוכים לכל אפשרות.
משברים רבים ניתן למנוע מראש, באמצעות ניהול שוטף של המוניטין הדיגיטלי והנכסים הדיגיטליים – אתר אינטרנט, פרופיל פייסבוק, דף פייסבוק וכד'.
ניהול משברים באמצעות הנכסים הדיגיטליים הוא לא רק דרך להתמודד עם אותם משברים – הוא גם מנוף לחיזוק וביסוס המוניטין הגידיטלי ומניעת משברים עתידיים.

  • טיפול במשברים כולל מגוון פעולות במרחב הדיגיטלי תוך שימוש מושכל בנכסים הדיגיטליים ובמגוון ערוצים באינטרנט:
  • דף הבית ודפי מפתח באתר האינטרנט
  • קידום אורגני וממומן של תכנים רלוונטיים באמצעות מנועי חיפוש
  • הפצה של מידע והודעות באמצעות ערוצי מדיה חברתית
  • טיפול נגדי בתוכן שלילי – באתרים ותוצאות חיפוש
  • ניהול דיאלוג אפקטיבי בטוקבקים, פורומים וכד'

הטיפול בכל משבר מכל סוג מבוסס על שיתוף פעולה מירבי עם הלקוח וגורמים מקצועיים מטעמו, ועל היכרות יסודית ומעמיקה של זירות הפעילות של הלקוח ועולמות התוכן שלו.

חברת A-2-Z מתמחה בניהול משברים במרחב הדיגיטלי, בזירה הישראלית ובזירות בינלאומיות רב-לשוניות.
• תשתיות תוכן לבניית מוניטין דיגיטלי יציב ומניעת משברים
• תוכניות עבודה לטיפול במשברים אופייניים וסיכונים ידועים
• טיפול במשברים "חמים"

shadow