ניהול נכסים דיגיטליים

ניהול נכסים דיגיטליים - העבירו את המסר שלכם בכל הערוצים המקוונים

כולנו משתמשים באינטרנט על בסיס יומי, וכולנו, או לפחות רובנו – נרצה או לא נרצה – מוזכרים באינטרנט. בין אם באתרים שלנו, בפעילות אישית בפורומים או בלוגים, בתמונות שמישהו צילם מתי שהוא והתגלגלו לרשת, או באתרים אחרים. השאלה הנשאלת היא – מי מוודא שכל האזכורים שלכם באינטרנט תואמים את המסר השיווקי שלכם? מה קורה אם לקוח פוטנציאלי מחפש מידע על העסק באינטרנט ומגיע לתמונה שלכם ממסיבת האלכוהול המטורפת שהייתם בה אתמול, או מחופשים לליצנים בחגיגת הפורים בגן של הקטנה?
כאן בדיוק נכנס כל הנושא הסובב סביב ניהול נכסים דיגיטליים – העיסוק בתכנון וביצוע של המידע שייחשף בפני לקוחות פוטנציאליים כשהם מחפשים מידע עליכם או נתקלים במידע כזה – והאחריות לדאוג שהמסרים השיווקיים בתמהיל המיתוג שלכם יהיו גם אלה שלקוחות באינטרנט נחשפים אליהם – בכל מקום, בכל זמן.

ניהול נכסים דיגיטליים – תמהיל של פעילות מקוונת שתאיר על העסק באור חיובי
בין אם אתם מנהלים עסק קטן שבו רק אתם עובדים, ארגון בינוני או ארגון בעל עשרות עובדים – אתם חייבים לדאוג לנוכחות מקצועית באינטרנט. הנוכחות שלכם באינטרנט היא בוודאי מתקיימת במספר ערוצים במקביל – למשל, באתר האינטרנט שלכם; אולי בערוצים החברתיים (לינקדאין, פייסבוק, וכדומה); אולי באינסטגרם; ביוטיוב; וכיוצא באלה. כל הערוצים צריכים להישאר מעודכנים, וכל המסרים השיווקיים צריכים להימסר בהתאם למיתוג ולמסרים השיווקיים בשאר ערוצי הפעילות של החברה.

פייסבוק? מה אני, טינאייג'ר?
אנשי עסקים רבים מעידים על עצמם שהם פשוט לא מצליחים להתרגל לעידן השיווק הדיגיטלי. גם אלה שיש להם חשבונות פייסבוק אישיים, לא תמיד דואגים להקמה של עמודי פייסבוק עסקיים וגם אלה שכן – לא תמיד מנהלים אותם בתדירות מתאימה ובתכנים מחושבים מספיק שיווקית.
וזה ממש לא רק הנוכחות שלכם בפייסבוק. הנוכחות שלכם ברשת מתחילה מאתר אינטרנט טוב, מעודכן, מלא תוכן, מקצועי ונגיש; ממשיכה דרך נוכחות עקבית, מסקרנת, מקצועית, מזמינה ונכונה בפלטפורמות תוכן ורשתות חברתיות כמו יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם; ומסתיימת במאמרים מקצועיים בפורטלים מקצועיים שיוכלו להזרים עשרות, מאות או אלפי גולשים ומתעניינים לאתר שלכם.
אתם לא חייבים לדאוג לניהול הנכסים הדיגיטליים שלכם לבד. גם אם אתם "חיות אינטרנט", והדף האישי שלכם בפייסבוק מקבל מכם ביקורים אחת לשעה – ובוודאי אם זה לא המצב – האצילו סמכויות ואפשרו לאיש שזה עיסוקו, לדאוג באופן שוטף לנוכחות חיובית ברשת.

ומה עם המידע שקיים היום, שהוא לא משרת אותנו נאמנה?
לא פעם, נמצאים ברשת אזכורים שאינם משרתים אתכם. לקוחות פוטנציאליים שמגיעים לאזכורים אלה, מתרשמים לשלילה ובוחרים שלא להמשיך להתקשרות ולהפוך ללקוחות שלכם. אזכורים כאלה יכולים להיות למשל: מידע אישי ותמונות לא הולמות שלכם, פסקי דין שאתם מופיעים בהם, חוות דעת שליליות של לקוחות באתרי המלצות, ועוד. במקרים שבהם ישנו מידע קודם שיש לדחוק, להעלים או להסיר – חשוב שבעתיים לנהל את הנכסים הדיגיטליים של החברה באופן מקצועי. ישנן דרכים רבות לטפל באזכורים שליליים ובנכסים לא מחמיאים ברשת – החל מניסיון למחוק אותם וכלה בדחיקתם מתוצאות החיפוש על ידי תכנון מסרים שיווקיים חיוביים שיזרימו תוצאות שליליות אלה החוצה מזרם התוצאות הרלוונטיות בתוצאות החיפוש.

מיליארד אנשי עסקים לא טועים – ניהול נכסים דיגיטליים, זה חשוב.
חשוב שתדעו – לקוחות היום מחפשים מידע באינטרנט לפני התקשרות עסקית. לא נגזים אם נאמר, שלפחות ב-80% מההתקשרויות שלכם הצד השני חיפש להתרשם מהנוכחות שלכם באינטרנט. כשלקוח מחפש את שם החברה שלכם, או ביטוי המקושר לפעילות העסקית שלכם, הוא יתרשם לא רק מטיב המידע שהוא נחשף אליו, אלא גם מן הרלוונטיות שלו ומאופן הצגת המידע ומקצועיות השימוש בפלטפורמות המקוונות השונות. במילים פשוטות: הבחירה שלכם להיות שם, עם מסרים מקצועיים, חדשניים, ערוכים בקפידה וכמובן שיווקיים, באתרים מתאימים ובצורה נכונה – שווה לכם כסף.

לנהל, לשווק, לתאם, למקסם – הנוכחות הדיגיטלית שלך מתחילה עכשיו
צוות המקצוענים בניהול נכסים דיגיטליים של A2Z ישמח לתכנן ביחד איתכם ניהול אופטימאלי של הנכסים הדיגיטליים של העסק שלכם, תוך התייחסות למיתוג עסקי ואישי וטיפול באזכורים קיימים. מכאן והלאה, נטפל בשימת לב, במקצועיות ובדקדוק בנוכחות שלכם ברשת, באופן רציף וקבוע, ובלי שתצטרכו "להתעסק" בעניין. התקשרו אלינו עוד היום – ונשמח לעזור לכם לפנות ללקוחות מתאימים, להרשים אותם, ולשלוח אותם הישר אל מספר הטלפון שלכם!