יחסי ציבור באינטרנט

מה כוללים יחסי ציבור באינטרנט?

בשנים האחרונות תחום יחסי הציבור המסורתי הולך ונעלם ומפנה את מקומו לטובת יחסי ציבור באינטרנט.  יחסי ציבור באינטרנט הפכו בשנים האחרונות לשירות חובה אותו כל עסק חייב לתחזק ולטפח בקביעות כדי למשוך לקוחות חדשים ולשמור על הקיימים. יחסי ציבור באינטרנט מסייעים בפרסום ושיווק העסק ובקידומו בכל הפלטפורמות האינטרנטיות השונות. חברות רבות מכל תחומי התעשייה מתמקדות בקידום המותג שלהן ברשת ובכך מגדילות את היקף ההכנסה הכספית מזירת האונליין.

יחסי ציבור ברשת הם למעשה כרטיס הביקור שלכם בעיניי הלקוחות הקיימים ובעיניי לקוחות פוטנציאלים, והם כוללים שלל פלטפורמות כגון פעילות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, לינקדאין, פינטרסט וגוגל פלוס, ניהול מוניטין ופרסום שלילי, נוכחות באתרי חדשות ופורטלים, פעילויות בפורומים וקבוצות דיון, ניוזלטר ודיוורים שונים, יצירה והפצה של סרטונים, כתיבה וניהול של בלוגים וולוגים, קמפיין PPC, SEO ועוד.

כיצד מערך יחסי ציבור באינטרנט מסייע להתמודד עם פרסום שלילי?
חברות ואנשי מקצוע כאחד עשויים להיתקל בפרסום שלילי עליהם ברחבי האינטרנט. מערך יחסי ציבור באינטרנט מקדם תכנים חיוביים על אודות הלקוח באמצעות יצירת נכסים אינטרנטים חיוביים כגון כתבות, עמודי פייסבוק, דיונים בפורומים פרסום ממומן ועוד. כל אלה יחדיו יסייעו בקידום תוצאות חיוביות במנועי החיפוש השונים.

הקשר בין יחסי ציבור באינטרנט ובין הגדלת הרווחים
יחסי ציבור ברשת מגדילים משמעותית את החשיפה של לקוחות קיימים ולקוחות עתידיים לתכני החברה ולנוכחותה בזירה האינטרנטית. שיעורי הגלישה בישראל ובעולם רק הולכים וצומחים משנה לשנה, וחלק מרכזי מתקציבי הפרסום של בתי עסק רבים מושקעים בזירת האונליין, שקרוב לוודאי תמשיך ותתרחב על חשבון הפרסום במדיות המסורתיות.

להעביר את המסר באמצעות יחסי ציבור באינטרנט
יש לכם שירות חדש שיכול להתאים לקהל לקוחותיכם? ערכי מותג שברצונכם להעביר אל קהל הלקוחות שלכם ולא יודעים איך לעשות זאת? מערך של יחסי ציבור ברשת מסייע להגיע לקהל היעד הרלוונטי עבורכם, ולפרסם את המותג באופן המדויק ביותר. תוכלו לעדכן את הלקוחות שלכם באמצעות שלל אפשרויות חלקן בתשלום וחלקן חינמיות. ניתן לפרסם בעזרת מגוון כלים כגון: סטטוס יומי בפייסבוק, תמונה שתצבור שיתופים ולייקים רבים, סרטונים ויראליים, תחרויות שונות נושאות פרסים וכדומה.

יצירת באזז
המקום הנכון ליצור בו באזז ציבורי הוא הרשת, ובמיוחד ברשתות החברתיות ובאתרי הסרטונים. לעתים מספיק פוסט מוצלח אחד או סרטון איכותי שמופץ באינטרנט כדי להגיע לקהל לקוחות ענק ולגרום לכך שידברו על העסק שלכם. דיון ציבורי על העסק שלכם יכול להתקיים בקבוצות פייסבוק שונות, בפורומים בעלי תחום עניין מסוים ועוד ועוד. על מנת להגיע לאנשים רבים ניתן להיעזר בקידום אורגני או בקידום ממומן. קידום ממומן דורש השקעה כספית משתנה ולרוב מניב תוצאות מספקות יותר.
זה הזמן לבדוק האם לעסק שלכם יש מספיק נכסים אינטרנטים כגון חשבונות פייסבוק, אינסטגרם ולינקדאין פעילים, לצד עמוד יו טיוב, פינטרסט ואתר אינטרנט מעודכן. במידה ואחד מהם חסר, כדאי לשקול לפתוח נכס שכזה עוד היום ובכך ליישר קו עם שאר החברות במשק הישראלי ובעולם כולו.

השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם (דיסקרטיות מובטחת):